2 jävla timmar kvar nu!

GOD FUCKING MORGON!

Min är iallafall "god" utav bara helvete! Även fast jag är trott som fan så är mitt humör på TOPPEN! Kan de vara för att vi ska till Mora kanske? :D Har väntat på den här dagen hur länge som helst och nu är den äntligen här. De va ett tag sen jag va iväg på cup nu och de här lär bli den sista den här säsongen. Så nu ska vi ge ALLT och ta oss en medalj! Kämpa in i sista sekunden och bara ha så kul som jag vet att vi kan ha tillsammans på planen. Bele boysen är även på plats i Mora. Vi bor dock inte på samma ställe som i Storvreta men vi ska nog se till att ses ändå. De här ska bli så jävlaa kul!

Såhär fina är vi just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback