Godmorgon!

Efter regn kommer solsken och efter lov kommer skola. Dom är de inte så långt kvar tills vi är lediga nästa gång. Och då är de MORA!!! Så jag ska inte klaga. Dessutom så har jag inte varit i skolan på 2 veckor eftersom att jag va sjuk veckan innan lovet. Så de här kommer nog att gå som en dans på rosor!

Hej föresten! Börjar kvart över 9. Men missade bussen så lär bli typ 5 minuter sen. Men de är sånt som händer! Vet inte dirket vad som händer idag efter skolan. Men slutar 4, så får väl se om jag orkar ta mig någonstan eller och jag och Vendela hittar på någonting! :)

Men mina fina läsare, ni får ha en as bra dag! Så hörs vi senare ♥


Kommentarer
Anonym säger:

Du har inte missat världens BÄSTA blogg va? Kika gärna in här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-8.html#comment

& anmäl dig till dagens blogg :)) Xoxo Saandriiiee

2012-04-16 | 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback