Godmorgon.

Sha, hann inte blogga igår. Orkade inte när jag kom hem helt enkelt! Men Kappeboi kom hit och vi satt och kollade lite på tv och så, sen drog vi till hans mammas jobb och jobbade faktiskt. Jag och han hade värsta teamworket, så jävla bra! :) När vi va klara där gick vi ut i regnet och gick till någon galleria och gick runt där. Slutade med att vi hanmnade på Donken.. Vi skulle möta upp hans familj kvart över 5 utan för en resturang. Så de gjorde vi, och sen käkade vi där självklart. SKIT GOTT vare! :)

Sen åkte vi och kollade på Djurgården - Iksu. Iksu vann tyvärr med 5-1 tror jag de va :/ Men de va en tråkig match men jag och Kasper lyckades ha kul iallafall! Efter d va de typ bara hem och sova, för idag är de ju som ni vet slutspel! Ska fixa mig lite så jag bloggar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback