Svar på tal!

Tänkte dra ett svarpåtal såhär på kvällen. Haha, va fel de lät! Men är iallafall rätt lätt road just nu!
Ni för nöja er med denna dåliga bild.
Svar: Oj, jag gumman du hade rätt. Vi spelade kvartsfinal, kul att du uppmärsammade de och la ner tid på att rätta mig. Dock så spelade de ju iallafall ingen roll eftersom vi är i Semifinal nu. Och inte för att vara sån ni kom inte ens till slutspel.. Men kul att ni tycker att de är så underhållande att försöka trycka ner mig eftersom de här är er 3e kommentar. Lite pinsamt tycker jag allt, men what to do. Ni fick mig iallafall att skratta lite! :)

Kommentarer
Amanda säger:

Skit i dom my du är bäst!:* <3

2012-04-15 | 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback