Moooooooora

Sha bitches! Sitter med Vendela i min säng och kollar på en film som går typ på 4an. Har typ precis packat klart. imorgon bär de nämligen av till MORA! Taggad till 1000 som sagt. Vi ska spela massaaa innebandy, ragga massa boys och ta hem de där jävla guldet! De står tullinge på de så är de bara!!

Idag har dagen spenderats med mina käresta Tullinge brudar Johanna, Filippa, Hanna och Linn. Även dom nya tullinge tjejerna, Karro, Sara, Emma Saga osvosv. Riktigt kul! Huddinge killarna vann för 2a året i rad 3 case av min bästavän Kasper. Gaaah, vad jag kaosade på läktarn när han gjorde mål! Även Huddinge tjejerna vann även dom 2 året i rad. Och sen vann Nackas p97 för 3e året i rad. Gaaalet! Och de va vad jag hade tippat på också! *Stolt* Lycka till ni som ska spela imorgon.
Nu vill Vendela ha datorn så ni får nöja er med dehär så länge. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback