Semifinal!

Imorgon får man äntligen göra de man tränat till hela året. De som gjort att man fortsatt kämpa i blod, svett och tårar i seriematcherna. Imorgon är de Semin som gäller! Vi är bara ett steg, ett litet steg från att vara topp 2. Vi kan ta de, vi kan möta huddinge i Finalen i Eriksdalshallen på Lördag nästa vecka. Men bara om vi vill, och bara om vi kämpar allt och spelar som ett lag i dom 40 minutrarna vi har på planen tillsammans! Vi kommer att ha de så jävla roligt, vi kommer att spela hur bra som helst. Bara vi stöttar varandra även om vi gör fel! För de går att fixa. Även om vi ligger under kommer vi inte tappa hakan, de behövs inte vi KAN vända! De vet vi. Nu hoppas jag att ni mina finaste, underbaraste, mina änglar taggar lika mycket som jag har gjort. Och jag hoppas att nervositeten börjar snurra lite i magen på er, för de är så de ska vara! Imorgon kör vi, semiiiiiiiiifinal!



Kommentarer
Anonym säger:

Måste bara säga att du är jättefin! Men måste säga att ert lag suger total ni kom till semifinal för att ni hade tur och mötte ett dåligt lag och om ni skulle möta Huddinge skulle ni förlora med 20-0 eller mer. Inget illa menat gillar dig men ditt lag suger

2012-04-21 | 20:23:29
sara säger:

Det var riktigt moget sagt, eller vad tycker du?

Är det bara jag som tycker det luktar lite avundsjuk?

Plus i fall vi skulle vara så dåliga skulle vi inte ta oss till semi 2 år i rad.

2012-04-21 | 21:15:33
Johanna säger:

svar till den anonyma som inte ens vågar visa ens , du är ju inte ens anynomy - bara spåra ip-numret! AVUNDSJUKA LUKTAR ENDA HIT, OJOJ! :O

Du låter faktiskt lite desperat för att vara ärlig! Om du kör innebandy, hur långt kom ni då..?



MÄHHHH, MYYY SAKNAR DIG TJEJEN! :( <3

2012-04-23 | 19:47:56
Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/
Johanna säger:

svar till den anonyma som inte ens vågar visa ens , du är ju inte ens anynomy - bara spåra ip-numret! AVUNDSJUKA LUKTAR ENDA HIT, OJOJ! :O

Du låter faktiskt lite desperat för att vara ärlig! Om du kör innebandy, hur långt kom ni då..?



MÄHHHH, MYYY SAKNAR DIG TJEJEN! :( <3

2012-04-23 | 19:48:43
Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback