Sjuk b-rud hära

Vaknade och gick upp som vanligt, tog mig en dusch, kände hur halsen brände. Sen när jag skulle prata med mamma kom de liksom inte fram några ord. Stööört! Så aa jag är hemma idag. Gick och la mig igen efter de och baaam vaknade igen 12. Riktigt jävla super duper mega skönt va de att sova! Idag ska jag bara ta de lugnt så min röst blir bra igen, dricka massa liter te. Om de nu hjälper.. För ni ska höra min röst asså! :O Låter som om jag typ rökt i 200 år och min hostningar ska vi inte ens prata om.. OMG!

Ska kolla på film nu tänkte jag får se va de blir men någon bra antar jag! :)
random bild och ohyeeeah ser ut som om jag har värst fett grejen , höhihuhe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback