Söndag - jag hatar dig !

Måndag imorgon då, åh vad jag hatar de! Jag  O R K A R inte. Skönt att man bara går 4 dagar iallafall! Känns tyvärr som om jag har hur mycket som helst att göra i skolan. Men jag vet inte vad!?! :O standard.. Idag har jag iallafall bara tagit de lugnt är som Pontus sa jag är helt slut från igår. Va i skogsängshallen idag som ni vet, Kappeboi kom dit senare också. Vi åkte hem till mig sen och kollade facebook, snackade och garvade ja you know..
Senare va de träning. Gick ganska bra faktiskt! Fortsatte på backen, ovant men jag börjar komma in i de igen. De va ju trots allt bara 1 månad sen jag va back på heltid. Men jag kommer somna när som.. Bigbrother håller mig vaken till halv 11 iallafall, sen sover jag som ett barn. Men ni som vill kan ju ta och smsa mig behöver någon rolig underhållare.. 0722527017 :) Haare så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback