Tillbaka på bloggen!

Nu är allting fixat, inga bråk eller så längre. Ska ta och satsa på bloggen nu också, de blir dessutom lättare att uppdatera er oftare och roligare nu då jag fått en iPhone av mami. Då jag kan ha blogg.se appen som bara finns för apple. Men jag lovar er att jag inte ska skriva tråkigt många kort inlägg som vissa med iPhone gör. Utan intressanta inlägg som har betydelse osv. Låter bra huh? :D

Annars så har dagarna jag inte bloggat, varit händelse rika. Har bråkat med personen som betyder mest för mig. Med lite gråt, skrik och kärlek ordnade de sig snabbt! Hela veckan i skolan har nog varit en riktig gråt vecka. Känns som om alla har gråtit under veckan! :O Som tur är så är de ju faktiskt fredag imorgon! Vilket är super super skönt! Har massa planerat som jag ska blogga om så jag börjar nu! Så håll er upp uppdaterade. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback