Vi ses nästa år witches!

Sha bloggen! Flög ju osm ni vet till blåkulla i fredags med alla andra häxor i världen. Och har inte kunnat blogga sen dess, de va fullt upp med att göra häxstuffs där, stört! Hade saknat mina häxkompisar, vi träffas ju bara 1 gång om året allihopa tillsammans. Men de är alltid lika roligt! Stannade kvar i blåkulla tills igår då jag flög hem igen.. Dock har jag inte gräppat dedär med att flyga kvast så de tog mig hela dagen!

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, tagit de lugnt! De är jobbigt att vara en häxa ibland, kan jag lova! Så har sovit ut riktigt ordentligt idag! Får se vart dagen tar mig, men mitt humör är inte på topp just nu de är den tiden på månaden. Vi hör senare! Lots of love

/ Häxan Surtant


Såhär såg jag ut ungefär då jag flög hem från Blåkulla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback