x factor s ö g !

Sha babe's. Nu äntligen har jag fått sätta mig ner i ett helt tyst rum! OMG säger jag bara har så jävla ont i huvudet och de känns som om jag kommer spy. Har ätit för mycke godis, h3h3. + DONKEN. Ingen bra kombination.. Iallafall så har jag sovit typ 3 timmar i natt. Stört och jag är knappt trött! :o eller nu börjar jag väl bli de men aja. de där vi va på s ö g! De kommer säkert bli ett as grymt program med den här saken vi va på va ju som en för grej när man ska söka in och den va riktigt seg och så. Så vi gick faktiskt där ifrån och gick runt lite i globen centrum och kollade lite. Sen drog vi vidare på träning. Om ni vill ha lite mer detaljerat inlägg så gå in på min vän sofias blogg, http://zuaws.blogg.se :)

Är hemma nu och sitter och kollar på Glee. Ska dock gå och duscha nu. Och sen ska jag be Vendela och Sofia lägga upp bilderna från idag. Så ni får se de också! Men jaja vi hörs snart :)
Random bild, men man måste ju bjuda på sig själv så desåååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback