BB snack

Kollat på BigBrother nu. Antar att jag inte va den ända som såg de? De vimlar ju med inlägg på fb om allt och alla där inne i BB huset. De är världens snackis just nu! Frågan är bara vem håller man på då? De finns ju så otroligt mycke skönt folk där inne, Hanna x3, Tenny, Marcel, Sipan osvosv. 

Marcelo Peña, de är han som gäller för mig när de gäller killarna. Skön kille verkar han vara, snygg som bara faaan ! Kommer från stockholm. Han är modell och har en helt ok kropp om man säger så.. Han håller jag på!
Av brudarna då? Då håller jag på Annica Englund super snygg tjej, världens stil. Verkar sjukt jävla trevlig och snäll. Stockholmare, även där. Hur bra kan de bli? Hon och Marcelo passar även som handsken tillsammans. Årets BB par, läääätt !


Kommentarer
Anonym säger:

fast hon kommer ju från östersund

2012-03-06 | 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback