Ny blogg dåra ! :)

Yes, tillbaks på blogg.se! Känns bra faktiskt, har inte ändrats så mycke sen jag bloggade här sist vilket är bra! Så jag förstår precis, hähäh !

För er nya läsare, om jag fått några nya? Så är jag en tjej på 14 bast, som bor i en liten håla kallad Tullinge ungeför 30 minuter utanför stockholm. Mina dagar spenderar jag i Kvarnbergsskolan i Huddinge, dit jag bytte nu efter jullovet från en skolan i Tumba. Trivs jätte bra där osvosv! Annars ungås jag gärna med mina vänner, eller på innebandy planen! Vad mer kan man behöva veta? hm.. kan faktiskt inte komma på någonting mer! Så de här får räcka! De kommer nog annars komma fram i bloggen.
Så här har ni första inlägget från miiig! Design kommer upp ikväll, min fina vän sofia ska fixa en åt mig! Nu ska jag börja uppdatera fliiitigt! Så pusss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback