bara kunna skriva av sig hur som

lösenordskyddad blogg nu. höhehihu.. bara jag som har lösenordet dessutom, så nu kan jag skriva hur fan som helst utan att någon jävel läser! Ganska ballt faktiskt! :D
I natt hade jag Victor och Vendelah här. Tycker lite synd om Vendela eftersom jag och Victor låg i sängen och myste hela tiden. Måste bara säga också att mina känslor för han bara växer! Han är så fin! Blir galen bror.. dock så vet jag exakt hur han funkar. de stavas p l a y e r. Och de är synd faktiskt riktigt synd, fast de är bara vad jag hört. Och kanske lite hur jag sätt.. Men jag hoppas på att han kan hålla sig, för han är verkligen riktigt fin och han vet hur man behandlar en tjej. De låter säkert sjukt eftersom jag precis sa att han va player.. men de är så svart att förklara! Jag tycker iallafall om honom! Ska inte gå för snabbt fram, vi känner inte varandra riktigt än. Så kan ska inte vara för på. Ska styra mina känslor lite! Men får inte bli för känslokall.. De är så svårt! Men ska iallafall forsätta tänka idag, inte göra någonting.. förhoppningsvis så kan jag komma på någonting! Jaja, vi hörs.. hehihhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback