Bara skriver lite sådär random på midsommar

Jag har aldrig varit bra på att säga hejdå. Speciellt inte om jag vet att de kommer ta lång tid innan man träffas nästa gång! Som nu på selected, började gråta på en gång! Min älskade Hanne, finaste Adam och alla andra killar och tjejer från Gästrikland, Värmland osvosv. Men jobbigast va hanne och Adam, Oliver va ganska jobbigt de med! Men han bor ändå rätt så nära.. Medans Hanne bor i Karlstad och Adam borta i gävle. Och världens gulligaste va Adam också! Såg han, så gick fram och skulle säga hejdå. Kan berätta att jag redan innan grät! Går fram till han och får världens kram och han säger, ha de bra nu My, kommer sakna dig! Jag bara grät och grät och grät! Helt jävla sjukt! Hur gulligt va de inte? Man bara, vännen då! Och ja jag är överkänslig! Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi kan fortsätta hålla kontakten och att vi kommer att träffas någon gång igen. Sådär är jag, över känslig och jobbig när de gäller att säga hejdå. Jätte pinsamt är de faktiskt!

Apropå selected nu då! Har knutit nya vänskaper kommit närmre med vissa och inset att jag haft så fel om en del personer! Så de är kul! Men alla nya vänner jag fått, de är så otroligt roligt! De är verkligen vänner för livet, kommer aldrig glömma dom! Super onödigt inlägg, men jag har tråkigt! Är fortfarande inte tillbaks på bloggen! Bara tillfälligt.. Hehihu, ha en bra sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback