Attack life, it's going to kill you anyway.

Hej bloggish, torsdagar är min favorit dag. Har ingen aning varför och jag slutar fyra. Men de är sköna lektioner och lång lunch + att jag har hål timme varje torsdag. Sen har vi raster med roliga folk och så, så torsdagar är bäste helt klart! Och även va denna torsdag gryyym! :) Även om jag hatar att gå upp på morgonen och dra mig mot skolan så är de ett måste och när jag väl kommer dit så ångrar jag de inte en sekund. Mina underbara runt om kring mig är faktiskt bäst! Jag insåg att jag kanske faktiskt inte behöver en drivkraft för att komma dit med ett leende lite till fixad osv. Visst vissa dagar behövs de. Men I can't do something about it! Så vad ska man göra?

Morgonen började med att jag träffade farmor på stationen. Saknat henne ♥ Vet inte vad hon skulle göra, men älskar att prata med henne. Gick av i huddinge och åkte som vanligt vidare mot skolan. I skolan hände inget speciellt sådära. På lunchen åkte jag, Vendela, Vickan och Frida till HuddingeC och käkade och käpe Ben&Jerry. Gott som fan! Så de käkade jag och Frida upp på Allmänna. Gick runt med massa sköna folk och så. Slutade med att jag in på 7e:s lektion med Christian. Satt och flummade med David. As kul.
Åkte till stuvsta med Wyser, Tobbe, och några andra som jag inte vet vilka de va? :o Haha, vi hade de lita små kul sådära ! Men dom mobbar mig för att jag är så kort, buuhuuu :(
Chill dag, nu ska jag in i duschen. Love it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback