Bad day..

Mitt humör är på noll verkligen!! Kuggade antagligen spanska provet, känns inte alls bra. Ingenting driver mig till skolan längre. Ni vet man har en drivkraft, en person eller så. Men om den personen försvinner vad gör man då? Finns de ens någonting att göra åt de? Jag kan ju inte välja va personen ska göra, de är inte mitt val. Sen att man försöker ersätta personen med någon annan är as lätt att man gör. De skulle nog alla göra! Men att man väljer en person som de bara går inte, de är de nog bara jag som gör! Fattar verkligen inte vad problemet är? Hur svårt ska de vara att drivkraften bara kan vara någon nära ist för någon egentligen så långt borta. Gaaaah, jag kommer bli galen på det här! Tar en liten paus ikväll behöver egen tid! Försök inte få tag på mig, jag har inte mobil i närheten eller så. Orkar inte civilisationen eller vad fan de heter just nu. Vi hörs imorgon.


Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback