Dåligt av mig, 5-1

Sha bloggen, uppdaterat dåligt idag dåligt av mig! :/

Dagen började med match mot Vendelsö i division 1. Viktig match för vårat slutspel! Och vann gjorde vi också, 5-1 blev det! Blandade känslor under matchen blev typ skadad eller vad man ska kalla det. Fick en tackling i ryggen av någon b-rud, as ont fick jag. Eller hade redan ont innan så den där tacklingen kom inte sådär jätte bra men jaja. Va inne igen andra perioden så jag ska nog klara mig, men inte gjorde de!

Drog hem sen, åt på donken osvosv. Blev skjutsad till Vendela av mami. Fixade oss och så, sen mötte vi upp Vickan och Frida i björkängshallen och kollade på hokeykillarnas mitt i cupen-final även dom vann, 1-0 blev de. Kuligt! Sen spenderades resten av kvällen hos vendela. Mer har jag inte att säga just nu, pussN!

Muppbild, bjuder 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback