information from Vendela

Sha bitches Vendela in da house, tänkte komma med lite information från My. Hon kommer hem vid 00:00 inatt så ingen mer bloggning för hennes del idag internet va tydligen super segt i London. Så hon bad mig att underhålla er så här e jag :)
Vet faktiskt inte om jag skulle blogga eller bara säga att hon inte kan blogga ? men jag har tråkigt så gör ett lite inlägg för er hihi, Nu ligger jag och kollar på big brother 24/7 händer inte så mkt men aja bättre än att inte göra ett skit, vet inte vad jag ska skriva om faktiskt så kanske hörs sen who knows. Ni lär få höra mer om mig på My's blogg som att jag e med henne every day men så är det om man är bästa kompisar. Pussss
Om ni vill kolla in min blogg ---> http://vensa.myshowroom.se
gammal men orkar nt leta efter nån BJUDER VA GLADA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback