Kära dagbok..

- min dag har varit s ä m s t! Även om personen som lyser upp min dag pratade med mig så har de varit katastrof! Nu låter de som om personen aldrig gör de, men tolka de som ni vill! Sen fick jag även typ stenar i ögat, så typ mina ögon bara rann osvosv! Sen så har även en person ring till mig idag på lunchen! Knas.. Vi bråkar fan dag in och dag ut. De va han jag pratade med igår ikväll ni vet. Vi bråkade bara så de slutade med att jag sa "smsa mig imorgon så ringer jag dig" och klickade. Så man kan ju säga att de inte va de roligaste samtalet.. Men slutade runt 4, kom hem för kanske 20 minuter sen!

Nu måste jag plugga, för jag ska göra ett spanska prov på onsdag. Och jag vet fan ingenting! Får panik! Och eftersom spanska är ett av dom svåraste ämnena i skolan och inte direkt en av mina bästa sidor i skolan så blir de ju inte lättare! Och de gör inte saken bättre att min spanska lärare har ringt till min mamma och berättat att jag tycker att jag har svårt för spanska och att jag tappat koncentrationen! ÄR HON HELT DUM I HUVUDET??!? JAG HAR JU TAPPAT KONCENTRATIONEN FÖR ATT DE ÄR SVÅRT! assså blir galen!


Så här känner jag just nu! fuck everything..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback