Måndag.

observera punkten efter måndag.. -.- HATAR helt seriöst måndagar, så otrooligt sega! Börjar med matte som suuuger sen har jag bara massa skit ämnen + teknik som faktiskt är ganska kul h3h3h. Annars hade mina måndagar varit sääääämst. + att jag slutar 4 och har fitt solveig eller vadfan hon heter som sista lektion. döööööö! åh andra sidan så har hon sjukskrivit sig del tid, och vill typ inte ha oss.. yeeeeeeees! De enda bra idag..

Hej föresten! Som ni märker har min dag varit säääämst.. Eller inte sämst, har ju massa underbara vänner i skolan. Men har varit suuper trött idag! Satt kvar typ 1 timme i skolan med Davve och Vendela, även Klas och Alex ett tag också men dom drog. Snackade väl om typ allt och inget. Mysigt! Nu sitter jag hemma i köket och dunkar NRJ och tänkte överaska mina käre föräldrar med mat! hm.. kan de vara en bra idé?
Hej jag ser drågad ut, men vafan nu kööör vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback