lite shopping från London.


Största driv grejen, köpte nämligen en liknande till Vendela - Primark (se hennes blogg, här)

- Primark

- Holister & H&M      

 - Primark & Deichmann

Baksidan                        Från primark                                Framsidan

Lite av vad jag köpte i London. Eftertraktat va detta så here you go! Som ni ser så köpte jag ingenting speciellt! Men älskar enkla små outfits som man fixar med ett par örhängen kanske något armband, ett par snygga skor, håret osvosv. Sån är jag!
Dåliga bilder fick ni också, kläderna bara ligger där på mig säng. Antagligen så kommer de bilder så småningen om då jag har dessa kläder i mina outfits, då får ni se hur dom sitter på! :) Lots of love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback