Svar på tal!

lite halv dålig bild kanske.. men så bra som de kan bli just nu!

Svar: Är man inte dåliga förlorare om man inte tackar spelarna som gjort mål efter matchen? Eller kanske dom som va lite extra bra? Nähe, men då måste jag missuppfattat de hörru! Fast jo. Och spela fult, är de sista vi gör. Vi spelar isåfall exakt lika fult som ni gör. Vi kanske bara är starka och kan stå kvar när de är kamp. Anledningen till att hennes klubba kom i huvudet på eran lilla 00 va för att hon höll i den och min forward drog loss den. Det var SJÄLVKLART inte med flit så varför dra upp de hela tiden? Och säg inte efter det här att han måste ha koll på sin klubba för de har hon. Er riktigt bra jävla kontroll! Dessutom tycker jag att de är lite halv pinsamt att hon fick ont i huvudet andra gången hon fick klubban på sig, alla såg att den kom på benet. Filmning på den, till och med dommaren såg att de inte va huvudet. Oohhh no, vi ramlade över sargen. Tycker du inte att de här till i innebandy eller? De är en tuff sport.
Och vännen, varför tog du de inte med mig på facebook eller vad fan som helst? Och ni kan ju vara gulliga och skriva ditt namn nästa gång. Blir nog bättre för dig. Eftersom vi måste ta de så alla ser istället för att prata på facebook. It's your choice honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback