There are not many things in life so beautiful as true friendship, and not many things more uncommon.

De är svårt att hitta den personen som orkar hålla kvar vid en person som mig, som tänker på sig själv i första hand. Men jag har hittat en person som står ut med alla mina fel, som står ut med mina brister. Är säkert värsta surkärringen, tar ut alla mina dåliga dagar på dig, är otrevlig och bara av kall mot dig även fast du inte gjort någonting och får säkert dig att må skit ibland. Jag avbryter dig när du pratar, och tar ofta över med mina problem. Jag är ledsen för de, jag är inte perfekt! Men Vendela Anna Samuelsson, tack för att du står på min sida även om jag är största egot eller gör så du känner dig låg.

Jag vill att du ska veta att för mig är du allt. Utan dig tror jag fan inte att jag skulle kunna klara av min vardag! Jag visar de nog inte så ofta, jag är inte bra på sånt. Kan skriva de hur många gånger som helst. Men de funkar inte så! Jag ska bättra mig jag lovar! För Vendela du är vad jag behöver. Min absoluta bästavän, jag älskar dig! Ville bara säga hur mycket du betyder, du och jag i alla tider! ♥




Kommentarer
Anonym säger:

Aw älskling börjar gråta du betyder så mycket för mig och kommer alltid göra, du kan alltid lätta på hjärtat och ta det ut på mig för det är det en bästavän är till för. Du kommer alltid vara perfekt för mig älskar dig du är mitt allt <3

2012-03-12 | 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback