What's happend?

Sha mannar, sitter i sängen just numed the dator i knät. Och ohyes jag är bäst på svengelska! :o Iallafall så har jag uppdaterat dåligt under helgen, helt enkelt för att jag har ett liv. Hah, näe men har inte varit hemma så mycket och så. Men iallafall så min helg spenderats på innebandyplanen, då jag spelat 2 matcher en vinst en förlust. Resten har jag spenderat med Kasper och Vendela. Vi hade myskväll @ Vendela i lördags. Kollade på film och hade de as mys. I söndags åkte jag och Kasper och köpte ny linda till min klubba. Den är as c00000l nu. Hihehöhu! :D
Idag va de måndag igen, och back in bussnies igen. Lång dag idag, slutade 4. Åkte direkt hem, va as trött och hade ont i huvudet. Sov i någon timme och sen har jag legat och kollat tv med mami. Och flummat lite med henne i köket.
gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback