Back in Stockholm

Shaa, är tillbaka i Stockholm. Sånt kan jag blogga igen! Internet där uppe i Mora va as segt så de gick inte alls att blogga tyvärr.

Men jag har haft en jätte rolig Valborg/helg och jag är nöjd som fan! VI TOG JU GUUUULD! De kunde man inte tro! Men de gjorde vi! Vi började med en riktig skit match mot Väsby då de blev 1-1. Fortsatte med en riktigt bra match mot Hagfors så förlorade vi tyvärr med 1-2 men spelade riktigt jävla bra! Hagfors kom bl.a. 4 i Neew Body (sm), så dom är alltså topp 4 i hela Sverige. Efter de spelade vi avgörande matchen mot något random lag, då vann vi med 6-0. Då va de dags för kvarten 22.15 gick vi in och mötte sätra och vann 1-0 . I semin mötte Väsby 2, ungefär samma spelar som i de första Väsby laget. och vinst på straffar.

I finalen mötte vi Hagfors igen. Blev fällt redan 4-5 minuter in i första så kunde inte spela mera på hela matchen. Med några om möbleringar och rullandes på två backar lyckades vi få in 1-1 målet. Sen blev de Sudden då inga mål gjordes. Min tappra Karin släppte in första, Sara satte den. Karin släppte in andra, Saga missade. Då va de avgörande igen. Tog Karin den skulle vi ha chans att få lägga en till. Och Karin tog den och Johanna satte den. S
Timell for Sudden straffar. Karin tar första, Sara lägger den igen och sätter den. Och där va vi vinnare av buster starlet cup 2012. I A slutspelet ofc!

Så jävla stolta över mina bruds! Finns inga ord! Lägger ut bilder imorgon, nu ska jag äta och lägga mig i soffan i h ta de lugnt! Vi hörs imorgon babes!



Kommentarer
linah säger:

ha en bra dag<3

2012-05-02 | 03:34:52
Bloggadress: http://linahsarkodiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback