De regnar i stockholm idag!

Shasha bloggen! Mysan in tha house! :D de här blir första och sista inlägget idag tror jag nog..

Min dag har varit ganska lugn och så. Stannade i skolan en timme, med massa sköna människor och satt och snackade sjöng och hade de bara väldigt träääävligt! Drog till Jocke vid tre va väl där runt fyra kanske. Vi hade de as mysigt, låg och snackade, tvingade han att kolla på reprisen av bb, haha han hatar mig för de.. Men sånt som händer. Vi hade de iallafall riktigt mysigt drog där ifrån vid typ halv 9. Så va hemma runt halv 10-10. Nu har jag kollat på bigbrother igen och nu kollar jag på house. Men lär somna vilken sekund som helst! De är jobbig att vara på topp hela tiden, hehe. Men nu blir jag bombad med sms så ska svara på dom sen antar jag att jag kommer somna. Så
Vi hörs imorgon! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback