Dip dye

Jag tycker själv att Dip Dye är en riktigt ball, och as snygg trend! Man kan ju ha de på olika sätt! Men jag tycker om de lite mer crazy stilen med en färg i topparna. Dock så går grönt helthelt bort! De är inte snyggt alls! Men har man tillexempel brunt hår, så är de otroooligt snyggt med rosa toppar. Och ni blondiner ska ju inte känna att ni inte kan ha de. Men jag tycker att de blir för barbie, med blont hår och rosa toppar! Men självklart så beror de ju på hur man ser ut resten av kläderna, och vilken rosa med har, vilken blond färg. Men på blondiner tycker jag att de ska vara blåa toppar! De är riktigt snyggt!
De är ju så otroligt snyggt! Jag själv skulle nog inte passa i det alls tyvärr. Men, testa ska jag göra! De finns ju sån kallad "hår mascara" på tex kicks, som går bort på bara en tvätt. Sen kan man ju även köpa och spreja. Ifall man inte vill färga topparna eller så.
Vad tycker ni om denna trend?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback