Helvetes jävla pollen allergi!

Som ni vet så va jag ju utelåst igår. Kom in vid ungefär halv 6 då jag suttit där i typ 1 1/2 timme. Jag har fått lite färg osvosv. De va ju härligt! Men - nu kommer men;et, jag är allergisk mot pollen. Och hade inte ätit min medicin och för ligger jag bara några meter från en Björk som jag är allra mest allergisk mot. Så kände hur mina ögon började rinna, jag började nysa typ 24/7. Så de va fanemej en rikti jävla pina. Tillslut kom pappa och släppte in mig! Då ser jag att mina ögon är helt svullna och röda. Och de är dom fortfarande så jag stannar hemma idag, +att de inte finns någon medicin hemma så jag kan inte gå ut! Men ska ta och sova lite extra nu när jag faktiskt kan. Man måste ju passa på!

Jag igår innan min lur dog, och innan mina ögon svullnade upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback