LMFAO i mitt hjärta !

Igår va de ju LMFAO mannen! Åh herreguud va kul de va! Har fan inte haft så roligt på riktigt länge, eller de typ förra veckan. Men haha.. Allan de jäveln asså, herregud han gör mina dagar. Så jävla skön kille! Vi gick iallafall runt och åkte lite grejer, med tanke på att alla vi har guldkort så är de ju as najs! Så vi alla tog åkband och de första dom drar upp mig i är tilt jag höll seriöst på att dö! Hade luvan för ögonen heeela tiden.. Standard! Sen åkte vi väl lire andra saker! Träffade på Johanna, Linn och Filippa ett tag också. Så satt och pratade med dom! Sen träffade jag, Hanna och Ida. Saknade people! Så de va kul! Sen började nog själva konserten! Jävlar va dom är bra live! OMG och alla ni avundsjuka jävlar som inte fick åka in som säger att de är "fett ovärt", "dom är dåliga live" osvosv. REN avundsjuka, dom är bäst live och de va sååå värt! Så jävla underbart! Jag ska gifta mig med Red Foo. Han är så ball, jao! Och född i sverige är han också ;)

Jag hade iallafall en helt jävla magisk dag, hoppas ni mina läsare också hade de! Nu ska jag äta frukost vi hörs lite senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback