Orienteringsdag - check

Sha, sitter just nu och väntar på tåget så de här är en mobil bloggning och kommer inte att hinna blogga så mycket häller just nu. Halv 5 har jag träning med Stockholmsgruppen. Frågan är bara hinner jag? Jag hoppas verkligen de!

Idag har vi iallafall haft orienteringsdag i skolan! Gick åt helvete! Jag, Vendela och Linnea gick fel. Och tog bara 2 kontroller. Efter fikade vi lite och snackade vi tjejer för vi orkade inte ta bussen som gick då, och inte nästa, och inte den efter de så de slutade med att jag åkte med Pontus och hans pappa och någon av Pontus kompisar. H3h3h :D Sen hade jag glömt mina nycklar och busskort i Fridas väska så Vendela tog dom och nu sitter jag och väntar på bussen hem för att byta om till tränings kläder så jag kan åka och träna. Saken är bara att bussen jag M Å S T E ta för att hinna till träningen går om typ 5 minuter och jag sitter på tåg stationen i Huddinge och har inte ens kommit hem. Och tåget går om 5 minuter. Asså de är verkligen inte min dag idag! Fml, nu ska jag sura för att min telefon bara har 16% batteri också. Tack för mig!

Ps. Skulle lagts upp vid typ 3 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback