SÄMSTA VECKAN.

Asså tro inte att jag är tillbaks på bloggen för de är jag inte! Behöver bara skriva av mig. För ingen förstår, utan garvar bara för att jag är så klantig. Den här veckan har jag tappat bort, min busskortsficka. I den låg mitt busskort, mitt bankkort och mitt guldkort. Allting är självklart spärrat men ändå! Idag tappade jag bort min skåpsnyckel och jag har i n g e n aning om vad den är! Asså den är heeeelt borta! Sen bytte jag kåd på min telefon idag och säger "ingen ska få veta de här" och självklart så glömmer jag bort de efter 10 minuter så har avakitverat luren och nu håller jag på att återställa den som tar 3 timmar. När de gått 2½ timme så dör datorn så nu sitter jag och väntar åter igen för att kunna använda min lur. de är dock bara typ 30 minuter kvar nu! + allt de där så kommer min pms om några dagar och gaaaah dö.

Kommentarer
MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala säger:

Godnatt och sov gott!

Önskar dig en bra start på nya veckan :D KRAM!!!

2012-05-28 | 00:19:14
Bloggadress: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback