Slutspurten

Bara jag som känner av de? Asså de är ganska stört egenligen hur snabbt de går! Om bara några dagar är de helg sen är de, kort vecka. efter de är de inte många skoldagar kvar till skolavslutningen. :D De känns riktigt bra faktiskt! Även fast alla lärare börjar snacka prov osv, då känns de riktigt bra! Även fast allt kommer på samma gång. Men så är de alltid! Men sommarlov är jag förtjänad nu. Efter ett jobbigt år i 7an, med skolbyte och massa skit!

Jag har Spanska prov veckan efter kristihimmelfärds helgen. Sen ska jag ha Engelska prov någon gång snart och även ett No prov. Och om jag vet hur min so lärare funkar så kanske jag har ett prov där också, men man vet aldrig(ni bara kbry?). Sen är jag klar! Helt klar för i år. :D Och jag kan gå ut skolan efter ha lallat runt år, men ändå nått vad jag ville. Sen så är de faktiskt på riktigt nästa år 8an! De känns ganska bra faktiskt! För då har man som en morot eller vad man ska kalla de för. man ha någonting att jobba på liksom! Så sitter jag säkert och säger nu när jag inte har betyg än men jag tror nog att de kommer att bli lättare för mig. Men iallafall så satsar jag på helt okej betyg. INGA F! Försöka få c i så många ämnen som möjligt. Kanske till och med B i något ämne! Men vi får se hur de blir i 8an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback