Söndag

De är ju söndag idag, vilket betyder måndag imorgon. Imorgon är de en hel vecka i skolan, och jag har nog ingenting att se fram emot under den här veckan! Eller helgen kan hu bli kul, ska nog sova hos baby. Så de ska nog bli kul, de är väl de ända roliga! Just nu sitter jag iallafall och kollar på bigbrother live sändningen, och har precis duschat. Smsar lite med Kasper och Jocke också. ska träffa Kasper imorgon tror jag, funderar på att dra till grönan. Men får se, har nämligen planerat att ha mjukisbyxor på mig.. Men vi får se vad som händer, nu är reklamen i bb över så ska kolla vidare! Men vi hörs kanske senare. Puss och kram


Kommentarer
BananaBlue säger:

hejsan, jag är en stor beundrare! Din blogg är typ AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-05-08 | 09:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback