tralalala, idag är ingen bra dag.

Nej, men herregud va jag är dålig på att uppdatera här känner jag! Tur att oscar la in en blaggrape och uppdaterade lite åt mig. Men ska ta tag bloggen nu hade jag tänkt, för nu när sommaren drar igång igen så hittar man på roligare saker. De händer mycket mer och man har mer lust att blogga. Kanske inte en dag som denna, då de regnar och är mulet. Idag har de faktiskt varit en riktigt s k i t dag i skolan. Massa folk har gråtit, och de har varit ren kaos. Men förutom de så har de varit en helt okej dag i skolan faktist! Stannade kvar i skolan i typ 1 timme. Orkade inte åka hem helt enkelt. Så va hemma till typ 4. Nu ska jag hitta på någonting roligt att blogga om. Ses snart bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback